love pink

Welcome to Rentak Naluri Blog ^_^

Hidup nei umpama roda..adakala nyer kita di atas..adakala nyer kita dibawah..so..berpegang ler kita keatas kekuasaan yg Maha Esa..iaitu..ALLAH swt..^_^...thnx yek pd kwn2 yg sudi intai blog sye..harap pew yg de kat dlm blog nei..dpt berikan ke ceria kat kwn2 smua..then jgn lupa tingggal kan comment yek..^_^..and pd yg kurang gemar blog nei..sowi yek..blog nei adalah kepunyaan sye..so..HAK MILIK sye ler..SUKA HATI sye ler..sye nak created blog sye nei cam nei!!!k ^_^

Monday, 16 May 2011

Mampu kah aku???

Assalammuaikum...selamat petang semua...
Disaat-saat aty masih menyendiri...banyak kenangan datang menampa kesunyian tu...kenangan bersama si dye...terlalu bnyk..xdapat aku lupakan...malah..aku xterdaya lagi nak bertapak...xterdaya nak berdiri kukuh...di saat nei..aku memerlukan kekuatan seseorg...seseorg yg amat aku sayang...yang saya cintai..

awak..maaf kan saya awak..banyak benda yg saya dah lakukan...yg wat aty awak terluka...awak..saya betol2 rindu kan awak..maaf kan saya..saya tau papa ada msg awak kan???papa de forward msg awak kat saya..awak kata.."awak masih sayang kan saya"btol kew awak????awak x membenci saya kan awak???
awak...saya pun sayang awak sangat-sangat..paling saya teruja sekali..and wat saya de kekuatan..bila papa forward msg.."awak trme saya balik.."aty saya melonjak epy awak...tanpa sedar..saya menitis kan air mata...'and..awak nak lihat sendiri pew yg saya nak lakukan kan???"..trme kasih awak...terima kasih sangat2...maaf kan saya..tapi kalau awak xterima saya pun..saya faham...diri saya macam nei..maaf kan saya awak..

awak..saya gembira gak..hubungan mama n papa pun..insyallah akan pulih..saya harap..mama n papa dapat di satukan ..amin...harap2 Allah swt mudah kan urusan papa n mama...amin...


MORAL : bila diri kita di sayangi..bersyukur ler...n tabah kan ler atas ngan segala dugaan dr Nya..kerana..insyallah..segala nyer akan memandu kita smua ke jalan yg benar...

No comments:

action...

background