love pink

Welcome to Rentak Naluri Blog ^_^

Hidup nei umpama roda..adakala nyer kita di atas..adakala nyer kita dibawah..so..berpegang ler kita keatas kekuasaan yg Maha Esa..iaitu..ALLAH swt..^_^...thnx yek pd kwn2 yg sudi intai blog sye..harap pew yg de kat dlm blog nei..dpt berikan ke ceria kat kwn2 smua..then jgn lupa tingggal kan comment yek..^_^..and pd yg kurang gemar blog nei..sowi yek..blog nei adalah kepunyaan sye..so..HAK MILIK sye ler..SUKA HATI sye ler..sye nak created blog sye nei cam nei!!!k ^_^

Sunday, 15 May 2011

Awak Rindu Saya X???

Assalammuailaikum semua...
hyew...pew khber???shat x???sowi lame xmemuncul kan diri...saja cari ketenangan...tapi..ketenangan 2 xmahu muncul...selagi aq xlakar kan yer..(sowi ler klu aq bahasa kan dri aq..''aq''..)sebelum aq terus rancak melakarkan detik demi detik...aq nak mintak maaf kat kowg...aq xdpt nak terus kan coretan ttg "kisah kitew"..sbb aq xsngup nak terus kan cerita 2..sbb,tiap kali aq coret kan..tiap kali 2 gak ler aq akan menangis...n terkenangkan dye...tpi...lakaran ary nei...daku buat khas utk si dye...(awak..kalau awak baca link nei...sye rasa epy sngt awak..skrg nyer sye tau..awk still bik tau ttg saya..paling tidak pun awak..saya nak awak maaf kan saya..)


Awak...
awak rindu saya x???xpew..saya xmarah kalau awak xrindu saya..awak benci kat saya...mmg salah saya awak...maaf kan saya awak..saya xleh tipu diri saya..saya sayang awak...rindu sngt kat awak..tiap2 hari hanya awak yg saya fikirkan..hanya awak jew...awak tau x..???


Awak...
awak maaf kan saya ye awak..awak saya buat semua nei demi awak...demi cinta saya kat awak..kalau saya xlakukan semua nei..saya xsanggup awak kecewa...dan terus kecewa andai nyer kita bersama..awak nak tau npew???sbb dye akan ggu kehidupan kita awak..saya xmau awak di ganggu...saya xmau orang yg saya sayang di sakiti..biar kan ler saya seorang jew yg tanggung..walaupun saya xmampu lagi utk menanggung nyer awak..


Awak...
saya tau pew yg awak fikir...pew yg awak nak kata kan..saya redha awak..awak ucapkan ler pew pun awak...awak ucap ler kebencian awak kpd saya..awak ucap ler pew jew di hati awak kat saya...segala nyer saya terima ngan ikhlas awak...ngan hati terluka..andai nyer 1 hari nati..saya percaya awak..awak akan ketahui kisah sebenar di sebalik kehancuran perhubungan 2..time 2 saya xtau..pew gambaran perasaan awak..terhadap permasalahan nei..


Awak...
awak tau x..tarikh nei..tarikh pew??? 15 may???awak gat x???eerrmmm...kalau kita masih bersama..ofcoz kita akan celebrate tarikh nei kan awak???awak gat x???nei adalah tarikh kita start perhubungan kita sebagai pasangan couple...awak gat x????xpew..kalau awak xgat..sbb saya banyak mengecewa kan awak..tpi saya still kenang nyer..sbb..saya dah sedia kan adiah utk awak..adiah sempena anniversry kita couple..tapi sayang nyer..saya xdapat serahkan adiah 2 kat awak..tapi saya tetap nak bg gak adiah 2 kat awak..sbb saya cinta kan awak..sayang kan awak..xde sapa yg dapat ubah semua kenyataan 2 awak...malah dye pun xmungkin akan dapat cinta saya..seperti cinta saya kat awak..sbb nyer..cinta saya pada awak adalah tulus darai aty saya..tapi cinta saya pada nyer..is naothing awak...cinta semata2 n cinta palsu demi kebahagia awak...andai kata saya serah kan adiah tu..adakah awak akan simpan  benda 2??uurmm..xpew..tu hak awak..sekurang2 nyer..saya dah bagi kat awak..


Awak...
awak tau x kehidupan saya sekarang cam nei???kehidupan saya sekarang nei kan awak..hidup dalam kepura-puraan jew awak..dah xde senyuman yg m'ghiasi bibir saya..andai ada nyer senyuman 2..senyuman 2 hanya ler kepuraan jew awak..di kelas..disamping kawan2..saya cuba m'gembirakan aty saya..walaupun saya hanya pendengar...malah saya dah kurang fokus ngan study awak...kadang kat umah saya cuba lakukan revision..tapi segala nyer sia-sia..saya xtau apa yang saya lakukan...n baca awak...maaf kan saya awak...di rumah pula..senyuman yg saya pamerkan..hanye utk m'yejukan hati yg memandang saya awak..tiap2 hhari..saya hidup dalam tekanan awak..kadang2 saya terasa diri saya nei umpama orang gler..kadang2 saya ketawa..kadanng2 saya tersenyum...kadang2 saya marah...kadang2 saya menangis awak..segala nyer berlaku serentak awak..ntah ler awak..saya xtau..sapa bila saya leh hidup dalam keadaan nei...mesti awak m'yatakan..saya yg cari semua nei kan???ye...saya tau awak..saya sendiri yg cari benda nei...tapi awak..saya xtau..mcm nei dye de no digi saya awak..saya dah m'gelak segalanya..tapi kerasa ugutan..saya t'paksa awak...TERPAKSA terima dye..saya tau..awak mesti ketawa kan nyer..tapi 2 ler reality awak..xpew awak..saya sanggup terima semua nei..demi awak...walaupun sekarang nei saya xterdaya...


Awak..
bila kita leh bertemu lagi???saya rindu kat awak...saya nak menatap senyuman awak...muka awak yg tenang..bila agak nyer saya dapat melihat semua nyer???eerrmmm..mesti tidak kan???mane mgkin awak nak berjumpa ngan saya..btol x???eerrmm..xpew ler awak...ckup ler saya dapat tgok awak dari jauh...melalui Fb awak pun xpew...asalkan sya dapat ilang kan rindu nei...awak..xmau sedih2 yek..saya tau perasaan n hati awak..saya faham semua nyer..tapi saya xmampu awak...saya keliru ngan tindakan saya sebenar nyer..betol kew tindakan sya nei..???kalau awak..pew yg awak akan lakukan utk insan yg awak sayang???mesti awak ingin kan kebahagia nyer kan???cam 2 gak saya..demi nak tgok awak bahagia..biar ler saya luka kan aty awak dulu..sebelum owg laen melukan kan nyer..n awak idup dalam ketidak selesaan ...biar ler saya yg tanggung...


Awak...
awak nak tauu x..hubungan mama & papa pun macam kitew awak..kini mama & papa dah berpisah..mama terpaksa kembali ke ex mama..sbb ex mama ugut akan kacau papa...saya kesian kat papa & mama...tapi pew kan daya...saya xmampu nak bantu mereka..sbb situasi mereka sama ngan saya...yg hanya mampu saya kata kan..kat mama.."kadang kala kita terpaksa lepas kan owg yg kita sayang..demi kepentingan org laen"...awk faham kan maksud nyer??? n kat papa "mama lakukan semua 2 bukan nyer dye xsayang..tapi kerana sayang ler..dia berkorban kebahagia diri nyer demi org yg dye cinta..krn bagi mereka..cukup ler sekadar kita dapat menumpang kebahagia 2"..2 jew yg mampu saya kata kan awak..sbb saya pun terhimpit ngan situasi yg sama..xpew..saya xsalah kan awak kalau awak still m'galahkan saya...


Awak....
dengar ler pew yg saya nak kata kan...saya sangat memcintai awak..setulus nyer..dari hati suci saya...saya lakukan nei pun demi cinta saya kat awak..saya xmintak pew2 kat awak..kalau awak nak benci saya...nak hina saya sekali pun..saya xkesah..asal kan awak tahu...saya amat mencintai awak...hidup saya kini disulami air mata n tiada lagi senda gurau..kalau awak baca link nei..bila aty awk sudi memaafkan saya...saya sentiasa menunggu nyer...kalau awak nak contant saya...contant ler kat no celcom saya..sbb kemgknan sya akan tutup no digi n maxis..sbb saya nak cari ketenangan jauh dari diri dye..saya dah x sanggup hidup ngan dye...insyallah..saya sentiasa menunggu awak.. malah..saya berbesar aty kalau saya dapat kembali ke dalam diri awak...


Awak...
sebelum saya tamat kan coretan nei..dengar ler sekali lagi...bahawa..SAYA AMAT MENYAYANGI..MENCINTAI..& MENGASIHI AWAK SETULUS HATI SAYA..maaf kan saya awak..kerana membuat hati awak terluka..
sekian....daaaaa..



2 comments:

Ary ariasputera said...

gitu la kalu da rindu..

Rentak Naluri said...

hehehehe..nak wat cam ne..owg kata cinta mati..btol x?

action...

background